lauantai 19. syyskuuta 2015

"We love you Miss Emmi"

Sunnuntaina hengailtiin aamu kotona, josta sitten lähdettiin puistoon nauttimaan auringosta ja pelailee futista. Tää rakas pieni 10v poitsu rakastaa futista ja oli aivan innoissaan ku mä sen kanssa vähän potkin. Se on niin maailman suloisin että mä en kestä, tosi hyväkäytöksinen ja niin fiksu! <3
Käytiin puistoilun jälkeen pikaisesti kurkkaa vielä Redcliffe Festival, mutta lähdettiin aika nopeasti kotiin syömään aivan törkeen hyvät ruuat! Illalla käytiin vielä uudestaan Redcliffe Festivaleilla katsomassa aivan mieletön lasershow ja ilotulitus, menin sit tottakai unohtaa kameran kotii enkä saanu mitään kuvia..

Tähän asti mitä oon huomannu, niin päivät on semmosia sopivan lämpöisiä mutta illat viileitä. Onneks otin villasukat mukaan! Pimeä tulee myös todella aikasin, ja yöllä on niin pimeetä ettei eteensä näe. Lepakoita on myös tosi paljon, tosin eipä niistä oo mitään haittaa mulle vielä ollu. Ja ne linnut..... Ne alottaa huutonsa about klo 6 aikaa viimeistään, ja huutaa klo 9 asti. Ja ku se ei oo mitää suomalaisten tirppojen viserrystä, vaan ne pitää aivan jumalatonta ääntä!

Käytiin Scandinavian Festivaleilla vähän kurkkailemassa menoa, oli aika pettymys. Suomalaisia ruokia siellä oli lähinnä korvapuusteja ja karjalanpiirakoita, mutta poitsu söi korvapuustin ja hostmami otti karjalanpiirakan ja molemmat oli kuulemma herkkuja :) Tosin näin suomalaisena huomas että se karjalanpiirakka oli aivan shaibaa, mutta eihän nää sitä tienny! Muista maista oli mm. hodareita, erilaisia leivoksia, voileipäkakkua ja erilaisia karkkeja ja limsoja. 

Harkka alkoi maanantaina, ja mun ryhmänä on Kindy eli 4-5 -vuotiaat lapset. Mun ryhmän lapset on aivan älyttömän ihania ja suloisia, ja ne tosi nopeesti lopetti ujostelun ja tuli istumaan syliin ja muuta. Mä niin rakastan työskennellä päiväkodissa, aivan ihanaa että saan olla nyt ton 3kk töissä :) "We love you Miss Emmi" olivat lapset sanoneet kirjoitettavaksi Powerpointiin, voi pienet <3 
Eka harkkaviikko oli siis kokonaisuudessaan tosi loistava, henkilökunta oli todella mukavaa ja he ottivat mut hyvin vastaan. Ryhmään olen todella tyytyväinen ja päiväkoti itsessään on tosi kaunis ja siellä on erittäin hyvät tilat. Ihanaa on myös se, että päiväkodissa on oma puutarha jossa on mm. tomaatteja, basilikaa ja joitakin muita yrttejä!

En oo jaksanut kannella kameraa mukana, joten tää kirjoitus tulee nyt ilman kuvia ja vaan viikon myöhässä, mutta ei aina jaksa :D Mulla menee päivässä melkeen 4h bussissa, joten mä herään aamulla klo 6 ja tuun illalla kotiin klo 18 jälkeen, joten ei paljon ole voimia tai fiiliksiä tänne kirjoitella joten siksi näin myöhään ilmoittelen hengissä olosta! 

Tän viikon elukat: 4 toukkaa, 1 valtava torakka & 1 suloinen lisko

-Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti